jgn komen pic superhero akuu..

Tuesday, February 1, 2011

Torres Ke Chelsea..

WwOOoooooo.....

terzkezzut aku...aku ni xla update sangat dgn dunia bolo ni..EPL ka,,LA LALIGA ka...
minat mmg minat tpi x mcm member2 aku yg lain..

sebut jak sal team tuh,,sume dorg tawu..RESPECT!!!!!!!!

aku terkezut gak bila tawu Torees join chelsea..aku tgok x lah ok sgt pun dia main kt LIverpool tuh..tpi tulah,,si jutawan Roman Abramovich dah sedia membayar cash sebanyak 50 juta pound kepada Liverfool....



Torres lak bakal menikmati gaji lumayan sebanyak 200,000 pound seminggu + bonus. Gaji tersebut merupakan sekali ganda pendapatan mingguan Torres di Liverfool yang sebelum ini dibayar 110,000 pound seminggu.wooo!!!! gila ar!!!

senyum girang dia...haha..tgoklah nnti ok kah ko kau d chelsea..

photoshop punya kerja...aku dpt kt google






aku rasa tores ni xla hbat sgt pun.baik ambil safiee salee kah,,sharul idlan talaha ka.....dak ppuan kwn2 aku ckp dia ensem...piraaah...aku lgi ensem meh...hahaaa




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...