jgn komen pic superhero akuu..

Tuesday, February 8, 2011

Best Kalau...

rasa bosan lak,,then ttba aku terfikir sal bnda 2 ni semua..

kan BEST kalau bila lapar hajat sahaja bnda nk di mkn,,then trus muncul..nyum2

kan BEST kalau MAS tau AIR ASIA tuh free..bole ar gi mna suka ati..





kan BEST kalau hpon ni x pyh topup..free sampailah mati..xguna sim 2 dah..

kan BEST kalau semua orang suka kt aku..ol people are good..

kan BEST kalau Rozita Che WAn nak dkt aku..haha..


 

kan BEST kalau aku boleh trus jadi doktor xpyh stdy2 lagi..huiiiii

kan BEST kalau aku ada gitar letrik skrg ni...bole jamming tym bosan2..

kan BEST kalau jadi budak2 sepanjang masa..xpayah fikir msa depan..haha

Kan BEST kalau boleh download file berat cmana pun dlm 1 klik jak

kan BEST ( byk lagi,,xlarat nk type )...huhu

Hidup ni sentiasa ada pro kontra..x semua benda perlu best..kalu best bosan jugak (iyaka??mcm x sure)...haha


apa yg penting,,kita kena lah senyum slalu wpun kdg x suka dgn sesuatu tuh..terapi terbaik utk mngawal segala ketidak puasan hati dan segala yg negatif2 dlm diri..huha...






xpcya??fikir lah sendiri....okai...caw

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...