jgn komen pic superhero akuu..

Sunday, February 20, 2011

Okeh..28 Feb

assalamualikum...

peh..lega aku..akhirnya dah confirm yg KI kami start 28 feb ni..punya la lama JPA tuh ambil msa nak bgi tarikh ni...haha..pegal aku..

dah gak book ticket..kali ni pck aku sponsor...huu..tenkiu pacik.. :) dia mmg baik dkt aku..adik kpda mak aku..dai keja cikgu..dah ada anak 2..istri cigu jugak sedang mengandung...heheh...

harga 310..harap boleh claim dkt JPA nnti..haha



x sabar aku nak balik kolej...KI ni senior aku ckp tym strees-free...kursus santai2 jak..stdy bahasa india..kannada,,tamil,,dgn telegu kalu aku x slh..patu stdy basic anatomy,,fisio...juz basic lah..so dkt india xlah kekok sgt....

maknanya 28 feb ni aku akn tinggallkan rumah terchenta ni...huuu..mesti rindu adik2 nnti..mak..bpa..xpalah..dah biasa..tym f4 f5 pun aku dah masuk aasrama penuh kan..

x sabar aku nak balik kolej..kui3...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...