jgn komen pic superhero akuu..

Thursday, February 10, 2011

bOroi!!

salam...orait..aku baru hbis mkn..loolololo...senang hai bai..perut penuh..tpi ku nak kongsi dkt korg satu benda yg mengganggu jiwa ku kini..cewah...haha..tpi serius weh..aku takut..kotang pun boleh agak kan..BOROI!!!!!!

ni bukan pic aku okeh!!!!




tgok pic kat atas tuh,,tu bukan aku okai..ramai kwn aku ckp body aku though..taff bah..haha..org sabah ckp TAGAP..konon...x sebenarnya..aku boroi bai!!!! tpi tahap minima lagi..aduiii..

kalu dah kawin mmg org akan ckp puas seks dgn bini konon nya..haha..ada jgk ckp boroi sbb bini jga mkn minum...ku boleh trima semua tu..but it hit me so freaking bad bila boroi b4 kawin..wei..tu org ckp pemalas,,lembap,,kuat mkn..aku bukan semua tuh ( au pun x pasti sgt ) ..huhu..mebi ni sbb aku duk rumah cuti 2bulan x buat apa..tidur,,nnton jak..exercise jarang..padan lah jdi mcm ni...haha..


pregnat ka apa ni???aduii...ada dia sembunyi dlm ni...tukul,,gergaji.,,byk lgi..haha


satu petua Rasulullah yg plg mudah 'Makan bila lapar,,berhenti sebelum kenyang"...mcm mudah kan??tpi susah bgi aku..hua3..tah la..nafsu mkn aku ni lgi besar dri nafsu lain.Ngeeeeeee...mak aku pun dah selalu perli aku..alih2 mau diet tpi x jadi2 jugak..asal bosan,,free jak mesti ke dapur...haha..


harap2 bila dapat blk kolej nnti boleh slimkan bdn balik..haha..kan duit kena jimat.mkn pun kena lah berpada2..hui3...

k..causinci.

ilalliQa...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...