jgn komen pic superhero akuu..

Monday, May 30, 2011

KI TAMAT!!!

di saat aku menulis entry ni..aku berada di airport LCCT dah..huhu...tinggal 3 jam lagi aku akn balik sabah...selamt tinggal tanah semenanjung (padahal nnti dtg balik jugak utk predeparture briefing)..hehe..sebulan j lagi...

okaiee...

dengan itu maksudnya ki aku dah tamat...ALHAMDULILLAH...tamat degan lulusnya..haha..aku x dapat nak upload pic result aku...tapi pecayalah aku LULUS...haha...power jugak aku ni tamil,,hindi,,anatomy,,physio dgn kannada..kwn2 aku ramai gak yg fail...tpi fail pun xda maknanya..tetap fly jugak..

erm..sedih jugak aku balik..byk yg aku tinggalkan dekat KTT tu...memori aku dgn member2 semua..stdy A_LEVEL...bertungkus lumus jugak lah aku...aku bukan pndai pun...tpi aku yakin USAHA boleh ubah segala...last2 lulus jugak...dapat lah KI 3 bulan...

selamat tinggal cik lola..ti ada masa kita jumpa lagi...sy tetap akn igt anda...still bole kontek pun.so jgn emo2 hamri..hehehee

selamat tinggal court futsal...dkat kunak mana la boleh main futsal aku..xda tempat...dekat india lagilah...main kriket jak kot...huuuuaaaaaa....sakit2....jiwa aku ni mmg jiwa bola...

bah...

ni masa ki..kitorang gi sunway lagoon..tym mandi x ambil gambar...rugi tol...

ni lah member2 aku masa a-level dulu...syg nya 2 org x dpt fly...xpe..rezeki korang tempat lain..

ni masa ujung2 ki dah...kitorang jalan2 gi putrajaya..

masa ki jugak.gi sungai congkak mandi2,,,yg gelap sikit tuh lecturer  dari india..ajar aku hindi..mr. syamu..baik orgnya..

ni j lah pic aku leh kongsi...

bye2..

2 comments:

  1. tahniah kerana telah berjaya dengan lulus dan cemerlang dalam program KI di KTT. (haha ayat adaptasi sepenuhnya dari buku teks bahasa melayu tingkatan 5)
    tiada lagi bayang2 encik hamrry kelihatan kat KTT ni.
    dah sampai di tanah tumpah darah jangan lah lupa saya.
    dah sampai kat bumi org nanti pandai2 lah jaga diri.. :)
    belajar rajin2 ye. anda ada masa depan yg sangat cerah.
    semoga kejayaan sentiasa bersama anda.

    ReplyDelete
  2. tenkiu cik lola..
    pesanan anda akan saya ingat slalu..

    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...