jgn komen pic superhero akuu..

Tuesday, May 3, 2011

kamu kejiiiii!!!!!!

kalau sya kejam...kamu keji!!!!!!

hehe.....orait...ni sbnrnya pekikan lcter aku nma dia MIs Tuuuttt...
ni semua sal meniru tym exam....gini critanya...

kitorang ada test2 minggu ni...test1 aritu bolel lah..cukup2 mkn.

so sbb banyak sgt aktiviti,,buat medical chck up lgi..buat pasport..sukan...so kurang lah masa aku dan member2 aku stdy...hehe....kat apartmen pun xda bnda lain ialah game dan movie...so ramai2 lah buat "TOYOL"....ala,,note2 kecik yg bole simpan dlm poket...meniru tym exam la bai....haha

okokok...balik pada keji tdi,,tym tuh kitorang exam kannada..serius mmg aku pun x sempat stdy....byk weh!!!!! hafal2 bahasa ni mmg susah bgi aku...aku pun buat toyol gak...hhehe..pndai2 la cover kan???

aku buat kecik ja.k...x terlihar dek mata kaseeerrr...di sebalik kat matrik aku...tpi ada sorg kwn aku ni mmg berani mati....gebabooom....gila2...dia tulis semua word tuh dkt lengan sampai lah tpk tgn...palm kita ni....lagi bijak guna pen biru yg terang berderang lak tuh...cmana x kantoi kalu dah MIS TUUUT tuh duk jga pintu masuk exam hall....nah..mataiiii!!!!

b4 start jak exam tuh,,after semua ambl tmpt mis TUUUtt tu pun start lah berapi2 ...xpyh guna microfon bai....haha...suara dia mmg mcm loudspeaker dah...

pesal dia hot sgt????sbb b4 ari tu kitorang ada paper physio dgn hindi...ty, hindi ada member aku ketahuan tukar2 papaer..msa physio lak ada yg simpan note dkt toilet.....so,,mis tu pun hot lah...kitoang x serik2...

apa yg aku ingat dia ckp

"kamu ckp saya kejam,,,,kamu KEJI!!!!!!! "
mmg kejam dia ni...melenting no.1 patu slalu malukan org lain...aku dulu msa AS dia ajar kan...so mmg dah byk kli kna...

ok...keji sgt ka kalu meniru???? iya lah..semua org tawu...tpi aku rasa x semua org yg ada ijazah (hatta medic skali pun) xda cheat tym exam...confirm ada lah....bukan aku nak stand on bnda yg slh,,tpi mmg dah bnda tuh susah...cmana....kan???







susah tol hidup ni..papun aku harap aku dapat berusaha sguh2 bila dah smpai india nnti....elakkan cheating2 tym exam ni,...amin...hehe :)

1 comment:

  1. siapa? lain kali nak certa tuh spesifikkan lah skit....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...