jgn komen pic superhero akuu..

Thursday, May 26, 2011

hip Hip Horey!!!

salam readers..

orait bebeh...baru dapat on9..maaf buat reader yg asyik menantikan entry2 terbaru dari aku...haha..mcm lah ada..

2hari lepas aku try nak hapdet blog ni..tpi google mintak aku activekan email aku dulu..tym tuh aku lak lupa paswud...adeehhh...sakit or..aku dah terfikir2 nak buat account baru..

tenkiu buat sorang insan ni yg sedarkan aku..bukan lah sebab aku lupa paswud..tapi sebab huruf besar kecik j pun..haha..tenkiu2....

so pengajaran nya jgn lah paswud tuh secure sangat sampai leh terlupa..ambil yg senang nak ingat j lah...haha ..k..

yang aku Hip hiP hOrey!!! tu bukan lah sal dapat bukak blog ni..heee...tapi sebab KI aku dah tamat..BLOM lgi sbnrnya...2 hari j lgi..tpi aku agp dah tamat lah tu..esok graduation...maka sabtu bertebaranlah manusia2 kwn2 aku ni balik ke rumah masing2..

overall,,alhamdulillah...habis jgk ki aku...wpun aku rasa dlm 3 bulan ni aku byk buang masa jak..xlah byk sgt aku power blajar bahasa tamil tu pun..stakat huruf tub bolehlah...hepi dapat lepak dgn kwn2 aku...kwn2 yg akn sama2 dgn aku merantau ngeri org menimba ilmu nnti...aisehh...haha

tenkiu buat sorang junior yg banyak jugak masa dia habis utk aku..lepak sama2...anda sentiasa dlm ingatan saya..hehe.

cau luk..

2 comments:

  1. huruf besar kecik yer.. huhu.. :)
    tahniah kerana berjaya jugak menghabiskan KI.. selamat merantau ke tanah air orang. hati2 bila kat sana nanti.
    pape pun nak bagi tawu kat sini. saya membaca post ini dengan senyuman yg lebar sambil tersengih2. :D

    ReplyDelete
  2. yelah...tenkiu sudi jengah blog saya yew..huhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...