jgn komen pic superhero akuu..

Wednesday, May 4, 2011

emOsi unstable..

salam readers...

malam ni aku rasa sgt teruk (actually dri ptg tdi lgi)..aku betol2 rasa mcm kena sulah jak...huhu (melebih2)..adalah something happened dkt aku...susah aku nak kongsi dkt alam maya ni..tah la...aku xpndai sebnrnya nak luah2 emosi guna blog ni...kwn2 aku ckp x best..tpi aku tgok mmber2 aku yg lain yg ada blog cool jak luah perasaan diorang...cerita every single detail kisah hidup diorang dari siang sampai mlm pun ada...

aku hairan cmna dorang buat entry mcm tuh...kadang2 bila baca mcm diorang btol2 tengah bercerita dkt kita sang pembca..mebi aku still beginner lgi kot...diorang dah legend..semua POWER!!! hehehe

xpalah..tujuan aku blog-ing pun bukan nya nak jdi mcm diary pun...sekadar tempat aku coret2 bila boring,,post something yg interesting dan DAKWAH..tpi mungkin blom smpai masanya lgi...

dia ni mulut mmg statik cm ni..nganga jak..maraka,,senyum ka,,sedih ka...hehe..
aku harap hari esok lebih baik dri hri ni....amin... 

1 comment:

  1. cerita aja kisah benarnya...
    xperlu berlapik2... i noe my fault..
    im sorry...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...