jgn komen pic superhero akuu..

Saturday, July 30, 2011

Cerita BAru..

assalamualaikum readers..

lama x hapdet blog gua...barulah berkesempatan...

alhamdulillah aku dah sampai INDIA pada 25 julai...6 hari yg lalu..depature from KLIA-Bangalore...then ambil connecting flight lak dari bangalore-mangalore..patuh naik bas dlm sejam ke kolej..

so,,kat sini gua stay kat hostel baru..baru siap...peeeh...dlm dia walaupun kecik tpi ok lah..ada fridge ,econ,attach kitchen bathroom....kira agak puas hatilah lah...

kelas kitorang hanya akn bermula pada 8 ogos nanti...aku x sabarr dah...haha...emm..semua org pun x sbr sebab bosan duk dlm hostel...dah la jauh dari mall..bndar...

papun gua harus byk bersabar...5 tahun duk sini beb...heheee..jiwa mau kental...

insyaALLAH gua balik ti jadi dokter...amin...

next tym aku hapdet lagi

salam..bye2

p/s : ni photo2 aku yg aku dpt ambil la....layan..
uni gua...

naik aoto...excited gila..haha

:( fmly hantar ke epot tawau...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...