jgn komen pic superhero akuu..

Sunday, January 30, 2011

Aku & Blog-ing

Bismillahirahmanirrahim......


entry ni aku mau crita aku start blogging ni..aku bukan lah minat sgt mau ada blog ni..tpi mmg rajin lak aku usha blog2 org..mcm2 leh dapat meh..info..konok2 dahagakan ilmu lah...haha..byk weh,,info sal agama,,hiburan,,kesihatan sukan,,benda pelik..mcm2 lah..ada jugak yg crita sal rahsia negara (byk pasal era Tun dulu)...sal rahsia dlm kelambu pun ada..Ngeeee...ada jugak yg khas ytk berdakwah..mmag aku respect lah sama dorang..mcm aku x cukup ilmu setakat sebar2 ringan2 jak lah..

direct to the point,,aku dihambat kebosanan yg amat sgt di rumah ni..sejak cuti sebulan lalu aku duk rumah jak..mcm anak dara..haha..akuu baru jak hbis ALEVEL kt KTT Sepang (mebi ramai tetau kolej ni..terpencil..haha) ..so duk rumah tgu result..alhamdulillah ok..bulan 3 nnti akn blik kolej utk Kursus Bahasa..so,,memandangkan aku langgan broadband celcom yg laju x laju ni,,bikin pegal jgk kdg2,,aku pun berniat lah mau buat blog..yg simple jak..so aku start ar cri bahan2 contoh2 semua tuh..pagi aku terfikir,,tgh hari aku crik bahan,,mlm dah siap...x susah pun...SEARCH GOGGLE jak....haha mmg mudah..

apa tujuan aku blogging ni pun aku tetau sgt..mebi suka2 jak...bosan punya pasal kan..hee..tapi,,hopefully aku boleh maintain lah..update slalu..try post entry2 yg berfaedah utk korg....so akn rajin lah korang lepak2 kt blog x seberapa ni...Heeee...insyaALLAH...

okai..pnjg ku nak crita ni tpi nnti korang bosan lak..ngagaga,,mcm minah kepoh jadinya nnti..k..sampai ketemu lagi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...